Diseña tu propia tabla periódica Autors/ores Antxon Anta Unanue Resum L'ensenyament de la química és una tasca complexa, ja que els seus continguts són molt abstractes i la metodologia tradicional emprada en els processos d'ensenyament i aprenentatge fa que els estudiants perdin l'interès i la motivació en aquestes classes fins al punt que els objectius del procés d'aprenentatge no s'assoleixen. En el present article es descriu una activitat dirigida a alumnes del segon cicle d'ESO amb l'objectiu de facilitar, entretenir, divertir i motivar l'alumnat en l'estudi de la taula periòdica. Amb aquesta activitat es pretén també que l'alumnat aprengui els símbols i els noms dels diferents elements de la taula periòdica en diferents idiomes d'una manera senzilla i amena, a més d'adquirir destresa oral en diferents llengües. Descàrregues Text complet Publicat 2014-02-28 Número Núm. 15 (2013) Secció Estratègies didàctiques Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.