Hemeroteca Científica Catalana
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Política editorial
Política de acceso abierto
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 5 (2010)
Núm. 5 (2010)
Publicado:
2010-07-19
Editorial
EduQ, fent camí
Aureli Caamaño Ros, Josefa Guitart i Mas, Mercè Izquierdo i Aymerich, Montserrat Tortosa Moreno
3
Text complet (Català)
Actualitat química
Els Químics i el descobriment de fàrmacs: un repte i una necessitat
Àngel Messeguer i Peypoch
4-10
Text complet (Català)
Conceptes i models químics
Construyendo puentes conceptuales entre las varias escalas y dimensiones de los modelos químicos
Vicente Talanquer
11-18
Text complet (Català)
Noves tecnologies
L'Aula virtual de química: ús de l'entorn Moodle i de continguts digitals en l'ensenyament-aprenentatge de la química del batxillerat
José Ángel Hernández Santadaría
19-25
Text complet (Català)
Estratègies i recursos didàctics
«El Racó del color»: una aproximació a la interacció de la radiació electromagnètica amb la matèria
Ramon Bosque, Amparo Caubet, Jaume Granell, Lourdes Mestres, Miquel Àngel Seco i García
26-31
Text complet (Català)
Química i societat
El Extintor como preventivo recurso didáctico
Fernando Ignacio de Prada Pérez de Azpeitia
32-38
Text complet (Català)
Recerca en didàctica de la química
Fer química
Mercè Izquierdo i Aymerich, Montserrat Tortosa Moreno, Cristian Merino Rubilar
39-45
Text complet (Català)
Safety issues in Polish chemistry textbooks
Iwona Maciejowska
46-54
Text complet (Català)
Treball pràctic al laboratori
Es degraden el plàstic i el vidre dels envasos d'aigua amb l'exposició a la llum solar o a la calor?
Basili Martínez Espinet
55-60
Text complet (Català)
Artículos
Ressenyes de llibres
Mercè Izquierdo i Aymerich
61
Text complet (Català)
Notícies
62
Text complet (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as