Hemeroteca Científica Catalana
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Política editorial
Política de acceso abierto
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 4 (2009)
Núm. 4 (2009)
Publicado:
2010-02-05
Editorial
EduQ, una revista en vies de difusió
Aureli Caamaño Ros, Josefa Guitart i Mas, Mercè Izquierdo i Aymerich, Montserrat Tortosa Moreno
3
Text complet (Català)
Història i naturalesa de la química
Llibres de text i pràctiques d'ensenyament de la química (1700-1900). Part II: Ordre, cultura material, instruments de paper i exàmens
José Ramón Bertomeu Sánchez
4-12
Text complet (Català)
Conceptes i models químics
Challenging Misconceptions in the Chemistry Classroom: Resources to Support Teachers
Keith S. Taber
13-20
Text complet (Català)
Química, educació ambiental...
Química para un mundo sostenible: ¿Qué hacer desde los laboratorios?
Teresa Climent
21-28
Text complet (Català)
Treball pràctic al laboratori
Étude de la corrosion dans l'agar-agar
Philippe Delsate
29-34
Text complet (Català)
Estratègies i recursos didàctics
El Treball cooperatiu en l'ensenyament/aprenentatge de la química
Roser Gorchs Altarriba
35-40
Text complet (Català)
On és la química? Com podem aprendre a descobrir-la?
M. Dolors Grau Vilalta
41-45
Text complet (Català)
Química i societat
El Món tou: la gelatina i els gelificants
Pere Castells Esqué
46-52
Text complet (Català)
Treballs de recerca dels alumnes
Què és la química per als nens i els joves? El fet d'aprendre a interpretar experiments sorprenents augmenta el seu interès?
Florenci Blancafort Albareda, Clàudia Colomina Guitart
53-59
Text complet (Català)
Artículos
Ressenyes de llibres
60
Text complet (Català)
Ressenyes de revistes
61
Text complet (Català)
Notícies
62
Text complet (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as