Hemeroteca Científica Catalana

  • Inici de la sessió
Cerca  
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
EduQ
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Polítiques editorials
    • Política d’accés lliure
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Trameses
    • Equip Editorial
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
    • Patrocini de la revista
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Núm. 09 (2011)

Núm. 09 (2011)

					Veure Núm. 09 (2011)

Publicat: 2012-03-08

Editorial

  • Any Internacional de la Química. Aprendre competències fent pràctiques de química

    3
    • Text complet

Formació del professorat

  • Precedir, observar, explicar e indagar : estrategias efectivas en el aprendizaje de las ciencias

    Gisela Hernández Millán, Norma Mónica López Villa
    4-12
    • Text complet

Innovació a l'aula

  • Actividades prácticas en el contexto de las bebidas y competencia científica

    Ángel Blanco López, Luis F. Garrido Jiménez
    13-19
    • Text complet

Estratègies i recursos didàctics

  • Portal educatiu NANOYOU

    20-29
    • Text complet

Noves tecnologies

  • Engaging students for meaningful chemistry learning through Microcomputer-based Laboratory (MBL) inquiry

    Maija Katariina Aksela
    30-37
    • Text complet

Treball pràctic al laboratori

  • Unes quantes demostracions de química espectaculars i útils

    Maurice Cosandey, Josep, tr. Corominas Viñas, M., tr. Tortosa
    44-48
    • Text complet
  • Química dels gasos a petita escala. «Química talla S»

    Josep Corominas Viñas
    38-43
    • Text complet
  • L'Aigua, sempre aigua? Una proposta indagativa per al Global Experiment de l'AIQ 2011

    Mercè Izquierdo i Aymerich, Beatriz Cantero Riveros, Montserrat Tortosa Moreno
    49-57
    • Text complet

Articles

  • Ressenyes de llibres

    58-59
    • Text complet
  • Ressenyes de revistes

    60
    • Text complet
  • Encontres

    61-62
    • Text complet
  • Notícies

    62
    • Text complet

Fer una tramesa

Fer una tramesa

Llengua

  • Català
  • English
  • Español
  • Português

Indexacio

Dialnet

Sherpa/Romeo

Dulcinea

Carhus Plus +

Revistes Catalanes d'Accés Obert

Rebiun

Matriu d'Informació Avaluació de Revistes

ISSUU

WorldCat

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries


Creative Commons License

Els continguts d’EDUCACIÓ QUÍMICA estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.

ISSN: 2013-1720 (edició electrònica); 2013-1755 (edició impresa).

Pàgina principal de l'IEC

Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47; 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. informacio@iec.cat - Informació legal

Amb el suport de la

diputació de barcelona