Chemie im Kontext : one approach to realize science standards in chemistry classes? Autors/ores Ilka Parchmann Resum Química en context (CHiK) és una proposta per fer realitat l'assoliment dels Science standards (objectius i competències bàsiques) a les classes de química a Alemanya. És un projecte que va ser desenvolupat i implementat per comunitats d'aprenentatge formades per investigadors universitaris de didàctica de la química i per professors, creades pel Ministeri d'Educació d'Alemanya (BMBF). El procés d'implementació va anar acompanyat de molts estudis de recerca empírica, com per exemple sobre la percepció del projecte CHiK pels professors i els alumnes. Junt amb els resultats de la recerca, es va desenvolupar un marc curricular per a tots els nivells de l'ensenyament secundari i es van elaborar i oferir als altres professors els corresponents materials d'ensenyament-aprenentatge Descàrregues Text complet Publicat 2009-05-06 Número Núm. 2 (2009) Secció Projectes curriculars Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.