Què és la química per als nens i els joves? El fet d'aprendre a interpretar experiments sorprenents augmenta el seu interès?

Autors/ores

  • Florenci Blancafort Albareda
  • Clàudia Colomina Guitart

Resum

Aquest article presenta un treball de recerca de batxillerat en el qual s'analitzen i es comparen la percepció i l'interès per la química d'alguns grups d'alumnes abans i després d'una sessió a l'aula en la qual es mostraven presentacions amb vídeos d'experiments. Les sessions s'han realitzat a l'aula amb un grup d'alumnes de 6è de primària (11-12 anys) i alguns grups de 3r i 4t d'ESO (14-16 anys). L'article aporta alguns dels resultats i de les conclusions extrets de les dades del buidat dels qüestionaris passats als alumnes, alhora que s'hi exposen els trets més destacats dels vint-i-cinc experiments realitzats, de les preguntes formulades i de les presentacions PPT utilitzades a l'aula.

Descàrregues

Publicat

2010-02-05

Número

Secció

Treballs de recerca dels alumnes