Disseny periodístic a Internet: un estat de la qüestió Autors/ores Javier Díaz Noci Resum L'estudi del ciberperiodisme és una disciplina dins de l'estudi del periodisme que ha arribat a un notable grau de desenvolupament. Nogensmenys, hi ha aspectes poc estudiats. El disseny n'és un. En aquest article fem un ràpid repàs de la història de l'aspecte gràfic de les pàgines web periodístiques, de les característiques principals i una proposta preliminar d'avaluació heurística que permet fer comparacions entre diferents mitjans. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2010-04-21 Número Núm. 12 : L'evolució del disseny periodístic : estudi especial de les aportacions de Josep Escuder a la premsa catalana dels anys trenta del segle XX Secció Articles Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a Periodística per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Comunicació (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a Periodística. Els autors responen davant la Societat Catalana de Comunicació, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Comunicació, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.