El Treball amb grups d'experts en el mòdul d'anàlisi instrumental d'un cicle formatiu de grau superior Autors/ores Paz Gómez Jorge Resum En l'article següent es descriu com es poden treballar amb grups d'experts els continguts d'anàlisi instrumental en el cicle formatiu de grau superior de laboratori d'anàlisi i control de qualitat. Es mostra com els alumnes aprofiten durant les activitats a l'aula els coneixements adquirits en les seves pràctiques a les empreses, de manera que expliquen als companys i companyes les tècniques analítiques que han fet servir. Els grups d'experts es formen en funció de les activitats realitzades per l'alumnat durant la seva formació en centres de treball. Descàrregues Text complet Publicat 2012-10-10 Número Núm. 11 (2012) Secció Innovació a l'aula Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.