Psychology in Catalonia: 1996-2002 Autors/ores Estanislau Pastor Mallol M. Teresa Anguera i Argilaga Ángel Blanco Villaseñor Joaquim Veà Baró Conrad Izquierdo Rodríguez Resum En aquest article es presenta el resum del Report de la Recerca en Psicologia a Catalunya durant el període 1996 2002, publicat l'any 2004 per l'Institut d'Estudis Catalans. A partir de informacions diverses, procedents especialment d'institucions educatives de nivell universitari, Administració de Catalunya (Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació, DURSI), i els propis coordinadors de Grups de Recerca prèviament detectats mitjançant la elaboració d'un qüestionari ad hoc, s'ha perfilat un mapa de la recerca en Psicologia a Catalunya durant el període estudiat, el qual inclou investigadors procedents de les sis Universitats catalanes en les quals s'imparteixen estudis de Psicologia (o, en el cas de la Universitat de Lleida, de Psicopedagogia). Els eixos organitzadors de la informació han estat les Àrees de Coneixement i les Universitats. La informació recollida s'ha articulat al voltant de diverses qüestions cabdals relatives als Grups de Recerca: Projectes de recerca obtinguts per part de diversos organismes subvencionants, la productivitat contemplada des de la vessant de la publicació d'articles científics, el finançament obtingut per part de diverses Administracions i entitats privades, la infrastructura amb la que compten, les característiques d'arranjament d'aquests Grups, i, finalment, les condicions, valoracions, expectatives i gestió dels recursos dels Grups de Recerca. Descàrregues Text complet PDF (English) Publicat 2005-06-14 Número 2-4 Secció Forum Llicència This work, including photographs and other illustrations, unless the contrary is indicated, is subject to an Attributions–Non-Commercial–No Derivative Works 3.0 Creative Commons License, the full text of which can be consulted at http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/. You are free to share, copy, distribute and transmit the work provided that the author is credited and reuse of the material is restricted to non-commercial purposes only and that no derivative works are created from the original material.