Distribució de macrolíquens a Catalunya amb noves dades corològiques sobre líquens protegits
Paraules clau:
Nephroma tangeriense, líquens, distribució, espècies vulnerablesResum
En el present treball s’aporten noves dades corol·lògiques de 39 tàxons liquènics entre ells la primera cita per Catalunya de Nephroma tangeriense.S’afegeixen noves localitats per Seirophora lacunosa, considerada com en perill d’extinció al catàleg de flora amenaçada de Catalunya i també per 16 de les 20 espècies de líquens incloses com a vulnerables. Per a cada espècie s’ha elaborat un mapa on es mostren les localitats conegudes fins ara i les que s’afegeixen en aquest treball.Descàrregues
Descàrregues
Número
Secció
Llicència
- Els autors cedeixen a la Institució Catalana d’Història Natural (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Butlletí de la Institució Catalana d'Història Natural.
- Els autors responen davant la Institució Catalana d’Història Natural, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.
- És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.
- La Institució Catalana d’Història Natural, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.
- Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.
- La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.