Semblants però diferents: una experiència sobre materials al parvulari Autors/ores Montserrat Pedreira Resum Aquest article exposa una experiència d'aula sobre les propietats dels materials a l'educació infantil des d'una visió àmplia de la química com a ciència dels materials. Aquesta experiència permet una aproximació a la química als infants des d'un bon començament. Aporta també un seguit de reflexions metodològiques sobre l'aproximació escolar als continguts científics, tot posant un especial èmfasi en la planificació, la comunicació i la interacció amb la realitat. Descàrregues Text complet Publicat 2010-09-16 Número Núm. 6 (2010) Secció Innovació a l'aula Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.