HCC - Portal de Publicacions - RACO - Contacte

Vol. 14 (2018)

Sumari

Editorial PDF
Joan Rué 7-12

Tema monogràfic. Aprendre a pensar

Aprendre a pensar: una mirada des de la filosofia PDF
Begoña Román 15-26
Si vols entendre en quin món vius, no deixis de mirar enrere PDF
Jaume Suau Puig 27-46
Encrucijadas sociales y educación del pensamiento PDF
Genoveva Sastre Vilarrasa 47-66

Experiències

Comunicació, art i educació PDF
Eloïsa Valero Antón 69-93

Miscel·lània

Alfabetisme transmèdia: aprofitant les competències transmèdia dels adolescents a l’aula PDF
Maria-José Masanet, Carlos A. Scolari 97-117
L’equitat educativa des de l’autonomia reflexiva dels docents PDF
Xavier Martínez-Celorrio 119-151
Les paradoxes de l’atenció a la diversitat: una aproximació des de la justícia escolar PDF
Aina Tarabini 153-175
Implementació de l’emprenedoria a la formació professional. La situació dels centres educatius a la demarcació de Lleida PDF
Nicolau Galdeano Garcia, Dolors Gutiérrez Martos, Teresa Argilés Aluja, Lluís Herrera Llop, Joan Tahull Fort 177-203
Projecte Breathe: quin impacte té la qualitat de l’aire de les escoles en el desenvolupament cognitiu? PDF
Mònica López-Vicente 205-217

Ressenyes bibliogràfiques

Competències bàsiques i currículum. Ciències socials, educació en valors, educació artística i educació física PDF
Joan Rué 221-224
Quin model educatiu volem? Reflexions pràctiques d’un pedagog PDF
Carme Amorós Basté 225-230
Innovació i equitat educativa. El dret a aprendre com a prioritat transformadora PDF
Joan Rué 231-233

Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia

Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia. Octubre 2017 - abril 2018 PDF
Carme Amorós Basté 235-279



Creative Commons License
Aquesta obra és subjecta  llevat que s'indiqui el contrari en el text, en les fotografies o en altres il·lustracions a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar ahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així, doncs, s'autoritza al públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l'obra sempre que se'n reconegui l'autoria i l'entitat que la publica i no se'n faci un ús comercial ni cap obra derivada.

ISSN: 2013-9594 (edició electrònica); 1695-5641 (edició impresa).

Indexada a:

http://dialnet.unirioja.es/imagen/dialnet.png

Adreça postal

Societat Catalana de Pedagogia
Carrer del Carme
47, 08001 Barcelona
Telèfon: +34 935 529 102
Fax:  +34 932 701 180