NouBiaix, Núm. 40

Utilitzar els recursos digitals d'internet a primària

Juanjo Cárdenas

Resum


Si hemde fer un viatge, posem el GPS o
ens ho mirem al Google Maps delmòbil;
podem saber la distància, el temps que
trigarem a arribar, els quilòmetres que hi
ha... fins i tot el cost del viatge. No hem fet
cap càlcul, únicament hem consultat una
eina digital que ara ja és a l'abast de
tothom. L'escola no pot donar l'esquena a
l'ús de la tecnologia, especialment
a primària, que és quan els nens comencen
a fer-la servir. El que han de valorar els
mestres és el pes que han de tenir ja les
propostes digitals en l'aprenentatge de
les matemàtiques que fan els nostres
alumnes. Les eines com el llibre, el regle, el
compàs... els materials com els jocs
multicubs, el Creator... ja les tenim;
aprofitem també els recursos digitals per
facilitar l'aprenentatge i millorar la
percepció de les matemàtiques que tenen
els nostres alumnes.

Text complet: Text complet

Creative Commons License
Els continguts de la revista estan subjectes a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons, si no s'hi indica el contrari. [+ informació].

 

ISSN: 2014-7104 (edició electrònica); 1133-4282 (edició impresa).