La Resolució de problemes complexos per parelles d'alumnes amb TDHA i sense TDHA a la secundària

Autors/ores

  • Yolanda Colom
  • Núria Rosich

Resum

En les últimes dècades, l'educació matemàtica ha fet èmfasi en la resolució de problemes matemàtics (NCTM, 2000). Amb la introducció de l'aprenentatge matemàtic per competències (Generalitat de Catalunya, 2013) encara s'ha donat més valor a aquest tipus d'activitat. D'altra banda, sabem, des d'un enfocament sociocognitiu, que la construcció de coneixements a l'aula es produeix en la interacció amb els altres. Al nostre estudi investiguem la resolució dels problemes complexos dels alumnes amb dèficit d'atenció i hiperactivitat (TDHA) a secundària. Els resultatsmostren com els estudiants amb TDHA treballant amb una parella milloren la seva competència matemàtica en la resolució de problemes entreballar de forma cooperativa.

Descàrregues

Publicat

2015-12-15

Número

Secció

Articles