Terminàlia, Núm. 8: desembre 2013

Enseñanza de lenguajes de especialidad: perspectiva didáctica para el análisis y comprensión de textos especializados

Mercedes Suárez de la Torre, Mónica Naranjo Ruiz

Resum


Ensenyament de llenguatges d’especialitat: perspectiva didàctica per a l’anàlisi i comprensió de textos especialitzats

Aquest article presenta algunes de les condicions discursives i textuals que faciliten la comprensió i l’anàlisi d’un text a l’aula com a eina per ensenyar llenguatges d’especialitat. Els resultats obtinguts mostren que és possible utilitzar formes diferents a les tradicionals per orientar cursos de llengües amb propòsits específics.


Text complet: PDF

Creative Commons License

Els continguts de la revista estan subjectes a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons, si no s'hi indica el contrari. [+ informació].

Les revistes de l'IEC allotjades a l'Hemeroteca Científica Catalana utilitzen com a descriptors les 15 propietats recomanades al Dublin Core Metadata Element Set, versió reduïda de la norma ISO 15836 (2009).

Revista indexada a: 
AIETICARHUS_Plus+, CIRCCiteFactorDIALNETDICEDOAJDulcineaEBSCOERIH_PLUSGoogle_Acadèmic
HispanaIECISOCJournalTOCsLatindexMIARMLARACOREDIBRESH, RETISHERPA_RoMEOTIB.euTRACESUlrich's_PDDBWorldCat.