Enseñanza de lenguajes de especialidad: perspectiva didáctica para el análisis y comprensión de textos especializados
Resum
Ensenyament de llenguatges d’especialitat: perspectiva didàctica per a l’anàlisi i comprensió de textos especialitzats
Aquest article presenta algunes de les condicions discursives i textuals que faciliten la comprensió i l’anàlisi d’un text a l’aula com a eina per ensenyar llenguatges d’especialitat. Els resultats obtinguts mostren que és possible utilitzar formes diferents a les tradicionals per orientar cursos de llengües amb propòsits específics.
Text complet: PDF
Els continguts de la revista estan subjectes a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons, si no s'hi indica el contrari. [+ informació].
Les revistes de l'IEC allotjades a l'Hemeroteca Científica Catalana utilitzen com a descriptors les 15 propietats recomanades al Dublin Core Metadata Element Set, versió reduïda de la norma ISO 15836 (2009).
Revista indexada a:
AIETI, CARHUS_Plus+, CIRC, CiteFactor, DIALNET, DICE, DOAJ, Dulcinea, EBSCO, ERIH_PLUS, Google_Acadèmic,
Hispana, IEC, ISOC, JournalTOCs, Latindex, MIAR, MLA, RACO, REDIB, RESH, RETI, SHERPA_RoMEO, TIB.eu, TRACES, Ulrich's_PDDB, WorldCat.