"La classe és com un escenari...". Aprenentatge de les llengües estrangeres mitjançant la dramatització

Autors/ores

  • Maria Vilanova i Vila-Abadal

Resum

L'article que presentem es divideix en dues parts. La primera, basada en els estudis teòrics, ofereix una visió de com la dramatització és present en la nostra vida quotidiana, en un context educatiu i també en la nostra classe de llengua. Aquesta part es fonamenta en el pensament i la recerca fets en aquest camp d'investigació. La segona part tracta de l'aplicació de les estratègies dramàtiques en l'ensenyament de les llengües estrangeres (jocs, role-playing, improvisacions, forum theatre, teacher-in-role i textos teatrals) i es donen exemples per posar-ho en pràctica.

Descàrregues

Publicat

2012-01-10

Com citar

Vilanova i Vila-Abadal, M. (2012). "La classe és com un escenari.". Aprenentatge de les llengües estrangeres mitjançant la dramatització. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 415–433. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71829.001

Número

Secció

Estudis, recerques, experiències

Articles més llegits del mateix autor/a