Com es desenvolupa la voluntat de comunicar?

Autors/ores

  • Isidor Marí i Mayans

Resum

Aquest article comenta el model heurístic de la voluntat de comunicar en una L2, elaborat per MacIntyre et al. (1998), des de la perspectiva de la seva aplicació pràctica per part dels ensenyants. Partint de la base que l'objectiu principal d'un curs de llengua és aconseguir que els aprenents adquireixin la voluntat d'utilitzar-la en les ocasions en què puguin comunicar-se, el treball examina de quina manera els ensenyants poden facilitar que els estudiants superin els inconvenients que ho dificulten, en cadascun dels nivells i dels factors que concorren en el model. La possibilitat de modificar les actituds negatives, els prejudicis i els comportaments discriminatoris mereix una atenció específica.

Descàrregues

Publicat

2009-05-15

Com citar

Marí i Mayans, I. (2009). Com es desenvolupa la voluntat de comunicar?. Revista Catalana De Pedagogia, 6, 147–160. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/49528.001

Número

Secció

Dossier: L'Any Internacional de les Llengües i l'Any Europeu del Diàleg Intercultural 2008

Articles més llegits del mateix autor/a