El Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d’una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar

Autors/ores

  • Joan Tahull Fort Universitat de Lleida
  • Fernando Guirado Universitat de Lleida
  • Meritxell Morera Universitat de Lleida
  • Francesc Alamón Universitat de Lleida

Paraules clau:

Educació secundària, professorat, alumnat, treball col·laboratiu, reptes.

Resum

El Mercat de Tecnologia de Lleida ha arribat a la quinzena edició amb un nombre important d’assistents dels centres educatius de secundària, tant professorat com alumnat. L’objectiu principal de l’activitat és desenvolupar i impulsar les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del territori lleidatà. Molts professors manifesten la importància d’aquesta jornada per tal d’estimular el treball dels alumnes a l’aula durant el curs escolar. Els docents, a començament de curs, es marquen l’objectiu de presentar projectes interessants i valuosos al Mercat de Tecnologia, els quals desenvolupen durant el curs. A més a més, es proposen tallers, demostracions i xerrades de diferents aspectes rellevants de la tecnologia.

Paraules clau: Educació secundària, professorat, alumnat, treball col·laboratiu, reptes.

Descàrregues

Com citar

Tahull Fort, J., Guirado, F., Morera, M., & Alamón, F. (2019). El Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d’una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar. Revista Catalana De Pedagogia, 15, 143–160. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/145751

Número

Secció

Articles d'experiències