Context based learning in post compulsory education: Salters Advanced Chemistry project Autors/ores Christine Otter Resum Aquest article presenta un informe del treball realitzat per The Relevance of Science Education (ROSE), un projecte comparatiu internacional que té com a objectiu posar de relleu els factors importants que afecten l'aprenentatge de la ciència a les escoles. L'article se centra en les propostes basades en el context, tot parant una especial atenció als materials del Salters Advanced Chemistry i a la manera com el context i els conceptes interactuen dins d'aquests recursos didàctics. S'hi explica com s'estructuren els mòduls, les característiques dels projectes de recerca dels estudiants i l'avaluació dels alumnes que utilitzen aquests materials a Anglaterra i Gal·les. També s'hi analitzen algunes conclusions sobre l'eficàcia de l'ensenyament-aprenentatge basat en el context. Descàrregues Text complet Publicat 2012-05-10 Número Núm. 10 (2011) Secció Projectes curriculars Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors.Els autors en el moment de lliurar els articles a la revista Educació Química per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Química (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la revista Educació Química. Els autors responen davant la Societat Catalana de Química, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Química, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Educació Química no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.